spacer
«مؤسسة فرهنگي موعود عصر(عج)»، معجم مؤلّفين مهدوي را به‌زودي منتشر مي‌کند.
ادامه مطالب ...
 
advertisement.png, 0 kB
Advertisement
spacer
spacer

عضویت در خبرنامه

جستجوگر سايت

جستجوگر گوگل


جست‌وجو در سايت موعود

مطالب مرتبط

addtomyyahoo4Subscribe in NewsGator OnlineAdd to My AOL
Subscribe with BloglinesAdd to netvibes
Add to Google

 
صهيونيسم و اشاعه ابتذال چاپ پست الكترونيكي
۳۰ بهمن ۱۳۸۶
 «اگر در ارتباط با ديگران دست روي حساسترين عصب ذهن انسان بگذاريم خيلي زود به پيروزي خواهيم رسيد. اين اعصاب حساس ذهن آدمي عبارتند از زراندوزي، مال پرستي و تنوع طلبي در ارضاي نيازهاي مادي كه هر يك از اين خواسته ها به تنهايي مي تواند آدمي را تسليم ما بكند.»

صهيونيسم جهاني كه سيطره آشكار و پنهان جهاني را در سر مي پروراند، مي كوشد با انواع و اقسام ابزارهاي فرهنگي و اقتصادي و سياسي به اهداف جهاني خود نائل شود. در اين ميان آنچه براي صهيونيسم اهميت دارد، رسيدن به هدف با هر ابزار و ترفندي است و از آن جا كه ميداند، بدون تغيير ذائقه فرهنگي و باور معنويِ جوامع ديگر نمي تواند به هدف خود برسد، مي كوشد با تغيير باورها و ارزشها و تخريب اعتقادات ملتها اين مهم را تحقق بخشد . از اين رو با ساختن مكاتب ساختگي و اصالت دادن به ارزشهاي مادي و باورهاي صرفاً اين جهاني، جهاني بيني هايي از قبيل اومانيسم، سكولاريسم، و ماترياليسم را ترويج كند.

ترويج اباحه گري،ترويج و اشاعه ارزش‌هاي مبتذل مانند پول‌پرستي، تجمل‌گرايي، حرص و طمع، دنيا طلبي افراطي و تضعيف شاخص‌هاي پايداري فرهنگ ملل و كم رنگ ساختن ارزش‌هاي ديني و ملي و تحريف اصالت‌ها، از مهمترين اقدامات صهيونيسم بين الملل براي تخريب هويت ملت ها براي نفوذ در جوامع ديگر است.

در پروتكل اول صهيون آمده است كه «اگر در ارتباط با ديگران دست روي حساسترين عصب ذهن انسان بگذاريم خيلي زود به پيروزي خواهيم رسيد. اين اعصاب حساس ذهن آدمي عبارتند از زراندوزي، مال پرستي و تنوع طلبي در ارضاي نيازهاي مادي كه هر يك از اين خواسته ها به تنهايي مي تواند آدمي را تسليم ما بكند.»

در بخشي ديگر از اين پروتكل آمده است كه «تا زماني كه يهود مانع رسيدن به اهداف مان باشند بايد فساد، خيانت، و رشوه خواري را بين آنها رواج دهيم. اگر چپاول اموال مردم به تسليم آنها در برابر حكومت ما منجر شود، نبايد ترديدي به خود راه دهيم.»

در مورد اهداف صهيونيسم در ترويج اصول غير اخلاقي و تخريب ملتها بايد گفت، آنها مردم جهان را نسبت به آينده خود و نسبت به سرنوشت خودشان و نسبت به حوادث و رويدادهايي كه پيرامونشان مي گذرد بي تفاوت مي كنند، و براي رسيدن به اين مقصود از هر ابزاري استفاده مي كنند. ومتاسفأنه فساد و فحشا و سكس و عرياني و مسايل از اين دست را ميان جوامع غير يهودي به ويژه جوامع اسلامي ترويج ميدهند. اكثر مراكز خوشگذراني مانند كاباره ها و قمارخانه ها و مراكز فحشا را صهيونيست در جهان اداره ميكند.

برخي از اهداف صهيونيست را مي توان در موارد زير خلاصه كرد:

1- بيشترين تعداد ممكن از غير يهوديان را فاسد كنند و آنها را از فعاليتهاي اجتماعي، سياسي، اقتصادي دور كنند و نيرو و توانايي آنها را تحليل برند و عملا در عرصه هاي لهو و لعب و فساد و فحشا آنها را سرگرم كنند.

2- برخي از افراد كه به اين مراكز رفت و آمد ميكنند جزو مقامات بلند پايه كشورها هستند، در جهت رسيدن به منافع صهيونيسم بين الملل آنها را شكار كرده و استفاده كنند.

3- آنها با ترويج فساد و فحشا از طريق برگزاري مراسم ملكه زيبايي، شوهاي رقص، برنامه هاي ورزشي مبتذل و .... انديشه خوب زيستن و مبارزه با تهاجم و تهديدهاي بيگانه را از افراد ميگيرند و نيز سعي مي كنند اين نوع تفكر را به ويژه به درون خانواده ها كشانده و به يكي ديگر از اهداف شوم خود يعني سست كردن بنيان خانواده نائل آيند.

در اين مجال قصد بررسي اجمالي رد پاي صهيونيسم در سينما، موسيقي، سياست، فرهنگ و... را داريم. در ابتدا بايد عرض كنم كه برخي از مطالب عنوان شده از طرف اساتيد را سالها قبل در تحقيقي تحت عنوان « رد پاي شيطان در سينماي هاليود» به صورت گفتگو و مصاحبه و يا شركت در كلاسهاي نقد فيلم و صيهونيسم شناسي و غرب شناسي اساتيد ذكر كرده ام.

قصد نگارنده نگاهي اجمالي و كوتاه به فعاليت‌هاي صيهونيسم و امپرياليسم جهاني است. اهدافي با ابزاري چون سينما، موسيقي، تأتر، كتاب، و.... در تمام جهان سيطره يافته است. اهدافي شيطاني !! تغيير ارزشها و هنجارهاي جوامع با رويكرد اصالت انساني نه خدايي! اصالت لذت ! اصالت با شيطان است نه با خدا!... در نهايت تغيير خداي قابل پرستش از خداي واحد يكتا به شيطان رانده شده ، كه هر لحظه از غفلت انسان استفاده مي كند و او را از پرستش و عبادت "الله" منع مي كند.
موسيقي يكي از اين ابزارهاي قوي است كه متاسفانه در جامعه ما و خصوصا در بين جوانان، رايج شده است. موسيقي غرب فقط يك آهنگ و يك متن نيست. كه موسيقيِ بي هويت ساختن است. موسيقيِ ضد ارزشهاست.
لذا در اين مجال اندك فقط به نگاهي اجمالي به هر يك از اين ابزارها، و رابطه شان با صهيونيست و امپرياليسم جهاني مي پردازيم.

موسيقي


عصر حاضر عصر موسيقي هاي جهاني شده است و اين يكي از ابزارهاي فرهنگي امپرياليسم مي باشد. " تمايل عامه مردم در خريدن و گوش دادن به آلبومهاي موسيقي هاي جهاني شده، به جاي خريدن محصولات هنرمندان داخلي، ناشي از ايدوئولوژي حاكم بر امپرياليسم فرهنگي در جهان مي باشد كه بر اساس آن انتقال برخي توليدات و مدها و سبك ها از كشورهاي سلطه گر به كشورهاي مصرف كننده منجر به ترويج الگوهاي ويژه اي از تقاضا و مصرف مي گردد كه ارزشهاي كشورهاي سلطه گر راتأييد واستحكام مي بخشد. در اين شيوه توسط فرهنگ خارجي، فرهنگ محلي كشورهاي محلي درحال توسعه و زير سلطه؛ به درجاتي متفاوت مورد هجوم قرار ميگيرد و به مبارزه طلبيده مي شود و غالباٌ اين فرهنگ جايگزين فرهنگ محلي كشورهاي در حال توسعه مي گردد.[1]

به آن دسته از سبكهاي موسيقي كه در اكثر جوامع كشورهاي جهان رواج مي يابد و مورد استقبال عامه مردم جهان قرار مي گيرد سبكهاي جهاني شده مي گويند. رپ، متال، راك، ... از اين دسته اند. منشأ پيدايش اكثر اين موسيقي هاي جهاني شده كشورهاي سلطه گر مي باشد. غالباً اين سبك از موسيقي ها در اعتراض به وضع نابسامان حاكم بر كشورهاي سلطه گر شكل گرفته اند، اما در نهايت دست هاي قدرت و سلطه با كنترل و اجير نمودن ستاره هاي اين سبك ها، اين موسيقي ها را به ابزاري براي اهداف سلطه جويانه خود تبديل كردند. و در لواي اداب حاكم بر هر يك از اين موسيقي ها، آداب و عقايد و فرهنگ خود را در بسياري از كشورهاي جهان رواج ميدهند .

موسيقي هاي راك، هوي متال، و... به گردانندگي صهيونيسم بين الملل و براي تخريب ملتها انجام ميشود. هيچ امر مقدسي در اين موسيقي ها محترم شمرده نميشود. مثلا در آهنگ "سوگند" خواننده راك مي خواند:« ما با تمام ارواح شرير تسخير شديم. اي خدا ما مرگ تو را مي خواهيم و در دست راست شيطان مي نشينيم..." در كتاب شيطان پرستها نيز آمده است : زندگي يعني شهوت از زندگي لذت ببر.شيطان خداي توست. ما حيوانات هم جنس خواريم. من نجات دهنده خودم هستم مفهوم زندگي در لذت است. آزادي جنسي درست، مهم و از اركان مذهب شيطاني ماست.»

آقاي دكتر صفا تاج در مورد موسيقي جاز و تأثيرات آن اين گونه مي گويد: « موسيقي جاز و بي ريشه اي كه برخي از كارشناسان آن را برگفته از موسيقي "ييريش" يهيوديان مي دانند در تمامي زواياي جامعه امريكا رخنه كرده و روان جوانان غربي را به تسخير خود در آورده است . اگر از امريكا سري به اروپا بزنيم باز شاهد چنين رويكردي هستيم و حتي درميان جوامع اسلامي به ويژه كشورهاي عربي و گروه هاي موسيقيِ " جاز و راك" كه زماني با چند ستاره يهود" نظير "الويس پريسلي" و "دينگو استار" به دنياي غرب معرفي شدند.

هم اكنون با گذشت چندين دهه به يك شهرت و اعتباري دست پيدا كرده اند كه در ميان نسل جوان غربي و به ويژه امريكا، فردي مانند مايكل جكسون يهودي را از تمام متدينين كليسا برتر ميدانند. در دهه هاي گذشته به ويژه از دهه 60 ميلادي به اين سو ما شاهد شكل گيري گروه هاي مختلف موسيقي بوده ايم كه عمدتاً كارشان ترويج فحشا و فساد و ابتذال و عرياني بوده كه اين كارها روح موسيقيِ "بيتِل " ها است.[2] »

امروزه شاهد گروه هاي موسيقي شيطان پرست هستيم كه عملاً در غرب به ويژه امريكا بيرق، علم و پرچم جنگ با خدا را برافراشته اند.»

موسيقي هاي شيطاني يكي از ابداعات صهيونيست براي ترويج فساد و خشونت است با چنان قدرتي كار خود را انجام مي دهد كه قادرند با اعمالي خارق العاده و جادويي مردم را به صدمه به خود و حتي خودكشي وا دارند. لذا مرگ هاي زودهنگام، خودكشي، قتل و مواد مخدر و تجاوز فرجام موسيقي هاي شيطانيِ راك و هوي متال است.

در موسيقي راك زخمي كردن امري رايج است. با بررسي روزنامه ها و ديگر رسانه هاي همگاني مي توان نمونه هاي خود كشي فزاينده شنوندگان و بينندگان اين كنسرت ها را مشاهده كرد. به طور مثال ميانگين خودكشي و يا صدمه زدن شديد به خود در برنامه يكي از گروه هاي شيطاني به نام "پينگ فلويد" به 15 تا 20 نفر بعد از هر كنسرت مي رسد.

اعمال ديوانه وار و خشونت آميز خود زني در ميان هوادارن و مروجان موسيقي هاي شيطاني امري رايج است. پس از شنيدن صداي گوشخراش هوي متال، جواني مادر خود را مي كُشد و بعد خودزني مي كند. بر پايه آماري كه در غرب منتشر شده از هر 7 نفر جواني كه به موسيقيِ راك گوش مي كند، يك نفر خودكشي مي كند. در موسيقي راك تشويق به مواد مخدر و الكل و... ديگر امري رايج است و عادي.

" ما هر كاري مي كنيم ، هر چند زشت و بد باشد" و يكي ديگر از ستارگان راك ميگويد: " راك خود مواد مخدر را مي آفريند." شيطان پرستها به اخلاقيات بي اهميتند. تركيب سكس با خشونت طلبي در موسيقي راك امري عادي است به گونه اي كه به گفته محققان و روان شناسان « با 3 بار گوش دادن به "راك"، انسان به يك خشونت طلب تمام عيار تبديل ميشود.»

در شكل گيري فساد و ترويج خشونت و فساد ، نقش صهيونيسم در آن به خوبي روشن مي گردد. دكتر مجيد شاه حسني در اين رابطه مي گويد:« به تدريج شاهد شكل گيري نوعي خاص از موسيقي در سالهاي بعد از جنگ جهاني دوم به نام راك اند رل( ROK&ROL) هستيم كه موسيقي تند و بي هويتي است كه از موسيقي جاز سياهپوستان، مولفه هايي كاملا جدا دارد. هدفي كه راك اند رل دارد جذب جوانان است، اما براي كدام مقصود؟!»

R&R يك موسيقي نبود، يك فرهنگ بود و يا شايد در يك بيان اغراق آميز، يك جهان بيني بود كه كسي كه اين جنس موسيقي را دنبال و گوش مي كند و با آن مترنم مي شود، عالم را به شيوه خاصي مي بيند و اين بينش نوعي نگاه "اصالت لذت" و "دم غنيمتي" و اعتراض خاص سياسي به سياستهاي روز غرب كه در نهايت به وسيله يك تفكر خاص، مصادره شد. نمي توان گفت كه موج هايي مثل "بيتيليسم" و "هيپي" و موج هاي فرهنگي اي كه در دهه 60و70 در عرصه عالم به راه افتاد صرفاً از جريان هاي يهودي تأثير پذيرفتند نه؛ بيشتر به موسيقي اي مي پردازيم كه ريشه آن موسيقي، از ريشه موسيقي يهودي است. بعد از اين موج جهاني شدن فرهنگِ R&R ما شاهد پديده ستاره سازي هستيم. ستاره سازي يهودي ها پيش از اين در هاليود آغاز شده بود اما در عرصه موسيقي به صورت بارز در شخصيتي به نام "الويس پريسلي" اتفاق افتاد، يك ابر ستاره R&R در دهه 60 امريكا، كه به يك "بُت" تمام عيارجوانان امريكايي تبديل شد.

وي بعدها به سرعت در سينماي هاليود شناخته شد و نوعي خاص از جهان بيني را به بيننده منتقل مي كرد. جهان بيني اصالت لذت و دم غنيمتي و فرهنگ خاص اختلاط با جنس مخالف و نوعي حالت سرگرداني و آوارگي و رهايي و بي تعلُّقي. و جوانان امريكايي به الويس پريسلي تأسي كرده و شيوه زندگي وي را انتخاب كردند.

بعد ها گروه "بيتل" ها در انگلستان شكل گرفت كه برخي شخصيتهاي يهود بودند. مثل "رينگو استار".

به هر حال آنچه كه اتفاق افتاد در موسيقي هاي عظيم غربي، رد پاي يهوديان به صورت جدي پيداست. واز اين طريق هم موج ديگري از تبليغ را در عالم شكل مي دهند.


منبع: نشريه علوم حديث


 
< قبل   بعد >
spacer

spacer

Creative Commons License
(cc) 2020 Mouood Researching Institute. This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Share Alike 3.0 License.
هرگونه استفاده از محتويات اين پايگاه اطلاع رساني، در هر کجاي دنيا، تنها براساس مفاد توافقنامه Creative Commons 3.0، مجاز است.
(ح) 1386 تمامي حقوق اين پايگاه اطلاع رساني، متعلق به مؤسسه فرهنگي موعود است.